loading...

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

«Χρυσός» ο Ηλιάδης στη Γερμανία.

«Χρυσό» ποδαρικό στο 2014 σε μια σημαντική διοργάνωση έκανε ο Ηλίας Ηλιάσης. Στο Γκραν Πρι του Ντίσελντορφ, ο Έλληνας τζουντόκα πέτυχε το απόλυτο νικών στους τέσσερις αγώνες που χρειάστηκε να δώσει στην κατηγορία των -90 κιλών και πανηγύρισε την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου, κάτι που δεν είχε πετύχει ποτέ στο παρελθόν στη συγκεκριμένη διοργάνωση.

Ο Ηλίας Ηλιάδης (Νο.1 στο ταμπλό του Γκραν Πρι και Νο.4 στον κόσμο), παρά το βαθμό δυσκολίας που είχε το τουρνουά λόγω εφαρμογής των νέων κανονισμών, έμοιαζε ασταμάτητος απέναντι στη νέα αλλά και την παλαιά γενιά τζουντόκα. Είναι χαρακτηριστικό ότι ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του με νίκες απέναντι σε έναν 18άχρονο και έναν 23άχρονο αθλητή, πριν βρεθεί απέναντι σε έναν σχεδόν συνομίληκό του, τον 29χρονο Μπουφέ.
Στον τελικό αγωνίστηκε με αντίπαλο ακόμη έναν εκπρόσωπο της νέας γενιάς, τον 22άχρονο Ολλανδό, Νοελ Φαν Τ Εντ. Ο Ηλιάδης «κατατρόπωσε» τον νεαρό, κάνοντας επίδειξη δύναμης και τεχνικής, φτάνοντας στο ιδανικότερο ξεκίνημα για τη νέα χρονιά."Είμαι πολύ χαρούμενος και ευχαριστημένος από τον εαυτό μου.
'Ημουν σε καλή κατάσταση και καταλάβαινα ότι μπορούσα να παλέψω καλά. 'Ηταν πολύ σημαντικό για εμένα να ξεκινήσω τους διεθνείς αγώνες μου για τη νέα χρονιά με νίκη και το χάρηκα. Αφιερώνω το χρυσό μετάλλιο στην οικογένειά μου και την πατρίδα μου την Ελλάδα", δήλωσε ο Ηλίας Ηλιάδης λίγο πριν την απονομή.
Πηγή:http://fornews.gr/
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

loading...