loading...

Κυριακή 22 Μαΐου 2016

Είμαστε 2 σήμερα… Αύριο μπορούμε να μαζευτούμε 5.000.000 Έλληνες στο Σύνταγμα;;;

Αύριο μας καταδικάζουν όλους για ακόμα μία φορά. Κουράστηκα να παλεύω και να μη μπορώ να σηκώσω κεφάλι, και είμαι σίγουρος ότι και εσύ έχεις κουραστεί. Κουράστηκα να γυρίζω σπίτι μου μετά από 10 ώρες δουλείας και να μη έχω κουράγιο να δώσω απλά ένα χαμόγελο στο παιδί μου χωρίς χιλιάδες σκέψεις και έννοιες να βασανίζουν το μυαλό μου και είμαι σίγουρος ότι και εσύ το ίδιο νιώθεις.
Βαρέθηκα να περιμένω να με σώσουν και να κάνουν κάτι που θα φέρει μια καλύτερη μέρα. Βαρέθηκα η κάθε διαδήλωση να μπαίνει κάτω από κάποιο κόμμα από κάποιο ΠΆΜΕ και γενικά να διεκδικεί ο οποίοσδήποτε την πατρότητά του.
Θέλω απλά να πούμε ΌΧΙ όλοι μαζί, όπως το είπαμε στις κάλπες και μας το έκλεψαν γυρίζοντας το σε ΝΑΙ.
Αύριο που ξεπουλάνε την χώρα πρέπει να είμαστε εκεί, πρέπει να μαζευτούμε 5.000.000 Έλληνες στο σύνταγμα. Και ναι μπορούμε. Μπορούμε μαζί να τους δείξουμε ότι έχουμε δύναμη. Σε παρακαλώ μη συναινέσεις στο έγκλημα. Μη αφήσεις την χώρα στο έλεος της.
Ξέρω ότι όλο αυτό που ξεκινάει διαβάζοντας αυτό το μήνυμα είναι τρελό, και σίγουρα μπορεί να το βρίσκεις ανόητο και αρκετά χαζό αλλά πρέπει να το δοκιμάσουμε. Πρέπει να μαζευτούμε πολλοί. Πρέπει αύριο να είμαστε εκεί όσοι περισσότεροι Έλληνες μπορούμε.
Και ο μόνος τρόπος φίλε μου, είσαι εσύ και η δύναμη που έχει το ίντερνετ. Πάμε μαζί, πάμε σύνταγμα, και ας είμαστε οι δύο μας αν και κάτι μου λέει ότι δεν θα είμαστε οι δύο μας. Σε παρακαλώ μη προσπεράσεις το μήνυμα χωρίς να κοιτάξεις τα παιδιά σου, χωρίς να δεις στα μάτια όλους όσους αγαπάς και θα έδινες και τη ζωή σου γι αυτούς. Γιατί κάποτε θα σε ρωτήσουν. ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ;
Δεν θέλω να σε υποχρεώσω ούτε να σου ρίξω καμία ευθύνη, απλά δεν θέλω να το προσπεράσεις γιατί είναι ίσως το ποιο σημαντικό μήνυμα που γράφω στην ζωή μου.
Φίλε μου εσύ που διαβάζεις το μήνυμα, θέλω και σου το ζητάω απλά να έρθεις αύριο σύνταγμα και αν δεν μπορείς ή το βρίσκεις χαζό ή για κάποιο λόγο δεν θα έρθεις τέλος πάντων. Aν θες να μαζευτούμε εκεί πολλοί και να φωνάξουμε ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ο μόνος τρόπος που ξέρω είναι να το δείξεις και σε άλλους.
Ξέρω ότι δεν έχω την δύναμη να ξεσηκώσω έναν λαό, ξέρω ότι δεν έχω δύναμη ούτε καν μέσα μου να σηκώσω το κεφάλι ψηλά. Αλλά σου ζητάω να δώσεις λίγο από την δική σου δύναμη και να ξεκινήσουμε όλοι μαζί να ενωθούμε και να τους κάνουμε να τρέμουν από φόβο και δέος.
Τώρα μπορεί να είσαι ο πρώτος που το διαβάζεις. αλλά κάνε κοινοποίηση και δείξε παντού. ότι αύριο θα είμαστε εκεί 5.000.000 Έλληνες και μόλις το κάνεις από 2 θα έχουμε γίνει 100 και οι 100 10.000 και έτσι μπορούμε να αλλάξουμε κάτι μόνοι μας απλά χρησιμοποιώντας το ίντερνετ.
Αν έχεις blog δικό σου ή site ή πιστεύεις ότι όλο αυτό γίνεται μόνο και μόνο για τις κοινοποιήσεις, σου ζητάω να κάνεις μία απλή αντιγραφή και επικόλληση στο προφίλ σου χωρίς να γράψεις την πηγή του άρθρου, χωρίς τίποτα μόνο και μόνο να φανεί το μήνυμα σε όσους περισσότερους γίνετε.
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ …ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ…ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΒΑΤΑ… ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ …
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ 2 ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ!!!!
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

loading...