Οι συνολικές πωλήσεις των εφημερίδων το 2016 σε σχέση με το 2015 μειώθηκαν κατά 15,9%, όπως προκύπτει από έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ. Ημερήσιες, αθλητικές, κυριακάτικες, εφημερίδες αγγελιών ή ποικίλης ύλης περιόρισαν σε μεγάλο βαθμό τις πωλήσεις. Εξαίρεση, αποτελούν οι θρησκευτικές εφημερίδες που αυξήθηκαν κατά 13,2%.
Σε χειρότερη μοίρα φαίνεται πως είναι τα περιοδικά οι πωλήσεις των οποίων μειώθηκαν κατά 9% το 2016 και κατά 19,8% το 2015. Το μεγαλύτερο πλήγμα έχουν υποστεί τα ανδρικά περιοδικά, που μειώθηκαν κατά 63% και τα περιοδικά διακόσμησης και σπιτιού, που εμφανίζουν μειώσεις της τάξης του 25%.
Οι εφημερίδες
Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, κατά το έτος 2016 οι ξενόγλωσσες εφημερίδες που εκδίδονταν στη χώρα και διανέμονταν από τα πρακτορεία διανομής Τύπου δεν εμφάνισαν κυκλοφορία επειδή σταμάτησε η έκδοσή τους.
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2015 με το έτος 2014, παρατηρείται μείωση κατά 10,7% στις συνολικές πωλήσεις εφημερίδων ενώ παρουσιάζεται αύξηση μόνο στις πωλήσεις των "λοιπών εφημερίδων" κατά 14,1%, η οποία οφείλεται στην αύξηση των πωλήσεων των θρησκευτικών εφημερίδων κατά 410,1%.
Τα περιοδικά
Κατά το έτος 2016 σε σχέση με το έτος 2015, παρατηρείται μείωση κατά 9% στις συνολικές πωλήσεις περιοδικών καθώς και σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες αυτών, με κυριότερες μειώσεις, σύμφωνα με το επίπεδο κυκλοφορίας τους, την κατηγορία των γυναικείων περιοδικών κατά 13,1% των τηλεοπτικών περιοδικών κατά 6,3% των περιοδικών ελευθέρου χρόνου κατά 2,6% και των περιοδικών ποικίλης ύλης κατά 5,9%.
Κατά το έτος 2016 σε σχέση με το έτος 2015, παρατηρείται μείωση κατά 9% στις συνολικές πωλήσεις περιοδικών καθώς και σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες αυτών, με κυριότερες μειώσεις, σύμφωνα με το επίπεδο κυκλοφορίας τους, την κατηγορία των γυναικείων περιοδικών κατά 13,1% των τηλεοπτικών περιοδικών κατά 6,3% των περιοδικών ελευθέρου χρόνου κατά 2,6% και των περιοδικών ποικίλης ύλης κατά 5,9%.
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2015 σε σχέση με το 2014, παρατηρείται μείωση κατά 19,8% στις συνολικές πωλήσεις των περιοδικών με κυριότερες μειώσεις στην κατηγορία των γυναικείων περιοδικών κατά 19,2%, των τηλεοπτικών περιοδικών κατά 20,8%, των περιοδικών ελευθέρου χρόνου κατά 7,9% και των περιοδικών ποικίλης ύλης κατά 14,8%, ενώ αύξηση παρουσιάζεται μόνο στις πωλήσεις των μουσικών περιοδικών κατά 10,3%.
loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου