Ένας Στρατηγός ε.α που πήρε σβάρνα τα Πομακοχώρια της Ξάνθης και ανοίγει Εκκλησιές ,’Ένας Έλληνας που δεν υπολογίζει (Τουρκοπράκτορες και στελέχη του Προξενείου ),ούτε βέβαια την τοπική αλλά και την Αθηναϊκή ελίτ ,ξεκίνησε ένα αγώνα που δικαιώνεται...Να υψώσει την Μεγαλύτερη Ελληνική Σημαία στο ύψωμα Αυγό στην θέση της παλιάς Σημαίας !
Η Σημαία των (7Χ10Μ ) και ο Ιστός – Πυλώνας των 18Μ είναι ήδη έτοιμα και αναμένουν την μεταφορά του στο ύψωμα (αυγό ) φώτο
Σημειώνει ο ίδιος: Θα υποβάλλουμε αίτημα στο ΓΕΣ , για την έγκριση -διάθεση του Ε/Π CHINHOOK, με συγκεκριμένες ημερομηνίες για τη μεταφορά υλικών και ανάρτηση του 18-μέτρου πυλώνα )
Ας ελπίσουμε το ΓΕΣ που στέλνει τα ελικόπτερα του παντού ακόμη και για μεταφορά VIP προσώπων να …Ανταποκριθεί !
Ευχαριστεί από τα βάθη της Καρδιάς του για την Συμπαράσταση και κάνει έκκληση στους Απανταχού Πατριώτες αλλά και στους Κρατούντες !
( Ευχαριστήριο : Τοποθέτηση Μεγάλης Σημαίας σε Ιστό 18μ )
2. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην Εταιρεία SCRAP, ‘’Αφοί Κων/ου ΜΟΥΜΤΖΑΚΗ ‘’ που προσέφερε ΔΩΡΕΑΝ τον 18-μετρο Πυλώνα βάρους 900 Kg, την Τεχνική Εταιρεία » Αριστείδης ΣΙΓΛΙΔΗΣ», που εκπόνησε δωρεάν τη στατική μελέτη της θεμελίωσης, όπως και το Μηχανουργείο ‘’ Ι.ΤΥΡΠΑΝΗΣ & Υιοί’’, που υλοποίησε τις τελικές και αναγκαίες προσαρμογές στον πυλώνα για την θεμελίωση , όπως και την ανάρτηση του ιστού καθώς και του μηχανισμού έπαρσης της Σημαίας.
3. Χαρακτηριστικά έντονη ήταν η θετική προσέγγιση και επιθυμία όλων των Κατοίκων για το θέμα , που το αναγκαίο ποσό των 2.500 ΕΥΡΩ, συμπληρώθηκε σε 3 εργάσιμες ημέρες και ήδη η Σημαία και ο Ιστός της είναι στην Ξάνθη.
4. Τέθηκε επίσης πρόταση για τον νυχτερινό » φωτισμό» της Σημαίας και αποφασίστηκε η υλοποίηση της, με την τοποθέτηση Φωτοβολταϊκού συστήματος φωτισμού .
5.Οι προσφορές και η συγκέντρωση χρημάτων για την εξόφληση του φωτοβολταϊκού που παραγγέλθηκε, θα συνεχιστεί μέχρι 5 Αυγ.2014.( στα Γραφεία μας ή κατάθεση σε λογαριασμό ΕΤΕ: 786-70215694).6. Επιθυμητός Χρόνος Ολοκλήρωσης :Η 29 Αυγ.2014( ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ), για να γίνει με κάθε επισημότητα η έπαρση της Σημαίας, τις απογευματινές ώρεςανήμερα της Εορτής του Προστάτη Αγίου και Πολιούχου της Ξάνθης, Αγ Ιωάννου του Προδρόμου, ταυτόχρονα με την Υποστολή της Σημαίας της Κεντρικής
Πλατείας ( Ωρολογίου), από το Τιμητικό Στρ. Άγημα και η Ξανθιώτικη Κοινωνία,θα έχει δυνατότητα να την παρακολουθήσει .
Για το ΤΣ/Παραρτήματος ΕΑΑΣ Ξάνθης
Υπτγος ε.α. Γεώργιος Γεωργιάδης
Πρόεδρος ΤΣ ΕΑΑΣ ΞΑΝΘΗΣ
Πηγή:http://veteranos.gr/
loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου