Η ζέστη αφόρητη στο κέντρο της Αθήνας. Τέλος Ιουλίου με τον ήλιο ντάλα το μεσημέρι και τους περαστικούς από το Σύνταγμα να ψάχνουν απεγνωσμένα για δροσιά. Όλοι εκτός από τους εύζωνες της Προεδρικής Φρουράς.
Και το μέτωπο. Ο ιδρώτας στο μέτωπο. Γι' αυτό όμως υπάρχει ο αξιωματικός υπηρεσίας, ο οποίος αναλαμβάνει να τους δροσίσει και ένα βρεγμένο πανί.
Πηγή:http://fornews.gr/
loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου