loading...

Παρασκευή 13 Απριλίου 2018

Αποκαλύπτουμε πως οι Τούρκοι έριξαν το Μιράζ 2000-5 . Αρχικά προκάλεσαν την καταδίωξή τους για να δοκιμάσουν σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου.

Και ο δεύτερος πιλότος που ακολουθούσε το τραγικό Mirage 2000-5 αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα σώθηκε όμως κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή. Οι πιλότοι μας κατάλαβαν ότι κάτι δεν πήγαινε καλά όταν κατά την κάθοδο , σε ύψος 1.000 ποδών μέχρι να τραβήξουν το χειριστήριο είχαν βρεθεί στα 300 πόδια . Εξαιρετικά έμπειροι και οι δύο έπρεπε να αντιδράσουν σε δέκατα δευτερολέπτου .
Το γεγονός ότι και τα δυο Μιράζ 2000-5 αντιμετώπισαν το ίδιο πρόβλημα μηδενίζει το ενδεχόμενο να παρουσίασε ο άτυχος Σμηναγός Γιώργος Μπαλταδώρος ένα ξαφνικό πρόβλημα υγείας . Τούτο σημαίνει ότι , κι αν ακόμα είχε «παραισθήσεις » αιτία θα ήταν οι ¨συνθήκες πτώσεις ¨ που διαμορφωθήκαν ξαφνικά σε βάρος των δύο Μιράζ 2000-5 της πολεμικής μας αεροπορίας Οι έμπειροι πιλότοι μας έχουν εκπαιδευτεί πως να αντιμετωπίσουν μια «παραίσθηση», εκτελούν τον κανόνα «κεφάλια μέσα και βλέπω όργανα»
Τι έγινε;.
Οι πιλότοι των δύο Mirage 2000-5 έλαβαν για άλλη μια φορά αποστολή αναχαίτισης τουρκικών αεροσκαφών . Απέκτησαν επαφή με τους Τούρκους στη Μυτιλήνη και τους παρακολουθούσαν μέχρι τη Ρόδο, όμως οι Τούρκοι πριν αποχωρήσουν τους ξαναοδήγησαν μέχρι τη Μυτιλήνη και εκεί ακριβώς που ήθελαν.
Πάνω από την Μυτιλίνη δέχτηκαν παρεμβολές στα ηλεκτρονικά συστήματα των αεροσκαφών για εντοπισμό θέσης, τα γνωστά μας GPS .Ως γνωστό πλέον οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις διαθέτουν μεγάλο αριθμό συσκευών ηλεκτρονικού πολέμου, που είναι ικανές για εκτεταμένες υποκλοπές και παρεμβολές . Έχουν ως προς τούτο επανδρώσει τις ακτές τους αλλά και την νήσο Ίμβρο , κοντά στην Μυτιλήνη .
Το πρόβλημα που παρουσιάζεται με αυτές τις παρεμβολές έχει δύο μορφές, είτε ως διακοπή του σήματος,( στην προκείμενη περίπτωση χάθηκε το στίγμα του άτυχου Μιράζ ) είτε ως λανθασμένη ένδειξη θέσης. Το γεγονός ότι το αεροσκάφος του άτυχου Σμηναγού δεν εξέπεμψε σήμα κινδύνου σημαίνει ότι , οι πιλότοι μας δεν αντιλήφθηκαν ( προφανώς λόγο κόπωσης ) την παρεμβολή στα GPS που είχε σαν αποτέλεσμα ( στηριζόμενοι στα όργανα του αεροσκάφους λόγο μειωμένης ορατότητας ) να ¨βλέπουν ¨ μεγαλύτερη απόσταση από την επιφάνεια απ ότι ήταν στην πραγματικότητα .
Τούτο αποδείχτηκε μοιραίο κατά την κάθοδο τους για προσγείωση σε συνδυασμό με την σχετική έλλειψη ορατότητας που οφείλεται πράγματι στη χαμηλή νέφωση που επικρατούσε στην περιοχή , δεδομένο όμως που δεν ήταν πρωτόγνωρο και δεν επηρέαζε τους έμπειρους πιλότους
Επίσημα πλέον οι Τούρκοι μπορούν να ισχυρίζονται ότι , «πράγματι είχε γίνει αναχαίτιση, αλλά όταν έπεσε το ελληνικό μαχητικό, δεν υπήρχε κάποιο τουρκικό αεροσκάφος κοντά »Να τους πιστέψουμε ;
Τον τελευταίο καιρό το τουρκικό σχέδιο που δοκιμάζεται , είναι η αποκοπή και ηλεκτρονική απομόνωση κάποιου νησιού στο ανατολικό Αιγαίο.
Τι θα κάνετε τώρα κύριοι , εάν δεν μπορείτε να αποκλείσετε το ανωτέρω σενάριο ;
Θα σας πούμε εμείς τι θα κάνετε . Θα πείτε ότι «για την μη καθαρή έξοδο στις αγορές τον Αύγουστο αλλά και για τα επιπλέον οικονομικά μέτρα σε βάρος των Ελλήνων φταίει τώρα η Τουρκική Προκλητικότητα που μας αναγκάζει να δαπανήσουμε δις τάχα μου για στρατιωτικές δαπάνες »
Σεβόμενοι το πένθος της οικογένειας του άτυχου Σμηναγού αλλά και το σχετικό απόρρητο , δεν θα δώσουμε άλλα στοιχεία θα πούμε μόνο ένα πράγμα .ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΡΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ !!
Τα βαθιά μας συλλυπητήρια στην Οικογένεια του άτυχου Γιώργου και στην Οικογένεια της Π.Α
ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ
omada.h.policing@gmail.com
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

loading...